Blízkosť

19.06.2017

Aké vzácne je cítiť blízkosť.
Aké krásne.
Aké potrebné.
Už nechcem v diaľke stáť,
Chcem žiť plnú plnosť.

Plnosť každého dňa s Tebou, Ježiš.
Aj keď okolnosti sú ťažké,
Aj keď snaha moja nestačí.
Ale Ty - TY stačíš.

Lebo Tvoja slabosť je silnejšia
Ako moja najväčšia sila.
Tvoja blízkosť odháňa nepriateľa.
Tak buď mi blízky.
Buď. Prosím.

Bez blízkosti ťažko sa stojí.
Bez blízkosti ťažko sa verí.
Ale v blízkosti láska sa obnoví
A strach vierou sa nahradí.

Toľkokrát si dokázal vernosť.
V nespočetných maličkostiach.
Z nemožného spravil si zázrak.
A ja ?
Vďačná a rozhodnutá mať srdca pevnosť.
S pohľadom do neba.
Aspoň chvíľu.. no opäť zabúdam.

Prosím, pripomeň mi, že si nad všetkým.
Že Ty si Bohom verným.
Že nedopustíš skúšať nad naše sily
A si veľmi milostivý.
Že nezáleží na ľudských výkonoch,
Ale na viere v malom.

Tak s tým, čo mám,
Dávam sa Ti celá.
Hoc málo mám,
Ale chcem byť verná.
Viac nemám.
Tvoja blízkosť stačí.



Lenka

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky