Dúfajme, že sa stretneme.

18.03.2017

"Dúfajme, že sa stretneme".
S milujúcim úsmevom
želajúc si túto nádej,
šepká starká Marka.

Srdce krehké,
lásky je v ňom dostatok,
pohľady a dotyky mäkké,
miluje a neodstúpi ani krok.

Hospodin si zamiloval
krotkosť a poslušnosť v jej vnútri.
Túžbou byť milovaná ju obdaroval.
Pokora je cnosť, ktorá starkej patrí.

Sedíme v kuchyni.
Očkami šibalskými
snaží sa ma presvedčiť,
že už nepotrebuje viacej piť.

Teraz-teraz jedla, teraz-teraz pila,
takú odpoveď čakám, aj keby polnoc odbila.
Naše spory odpustenie nahrádza,
do výbuchu smiechu a úsmevu lásky prechádza.

Starká je dar.
Krehký a statočný.
Hodný obdivu.

"Dúfajme, že sa stretneme".
S milujúcim úsmevom,
šepkajúc túto nádej,
žiada si starká Marka i ja.

Charakterom priťahuje srdcia ľudí,
v tichosti a nežnosti inšpiruje.
Túžbu byť človekom v nich budí,
Hospodina mocne miluje.

Pre mňa je oporou.
Keď sa mi nedostáva lásky,
idem k nej.
Stisne ma, učí ma kráčať s pokorou,
odstrániť všetky masky
a milovať nový deň.

Je inšpirujúca.
Chcela by som byť raz ako ona.
Milovať láskavosť a pevne veriť v Pána Boha. 


Lenka


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky