Leť do výšin, do krásy a ľahkosti.

12.04.2017

Keď ťarcha povinností
Stláča moje srdce,
Keď dôstojnosť cností
Stráca všetky hranice..
Keď sa človek cíti na všetko sám
A strach je zrazu môj pán..

..Vtedy, celkom nežne,
Uprostred chaosu znie:

" Som s tebou a nikam neodchádzam.
Veď ja v tebe žijem, ako môžem odísť ?
Chcem ti dať novú silu.
Chcem tvoju vieru živú.
Teraz skutočne len na tom záleží,
Pozri sa do neba, dievčatko,
S láskou na teba Kráľ hľadí.

Leť so mnou, dcérka, do výšin.
Do krásy a ľahkosti.
V slobode, na krídlach, v malosti.

Lebo tvojou výsadou je niesť ľahkosť.
Byť prikrytá závojom nehy,
Byť chránená pokojom.
Toto ti dávam...vieš to prijať?

Stojíš mi za to,
Aby som klopal na tvoje srdce.
Aby brány hriechu boli rozbité.
Aby prievan môjho Ducha urobil
Najskôr chaos a potom poriadok.
Rozrazí múry, naštrbí ego,
Rozklíči radosť, odhalí zmätok.

Chcem ti dať oveľa viac.
Viac než si pýtaš.
Viac než v skrytosti snívaš.

Tak leť so mnou, dcérka, do výšin.
Do krásy a ľahkosti.
V slobode, na krídlach, v malosti.

Moje prisľúbenia majú hodnosť.
To, čo som vyhlásil,
Nezmením.
To, čo som prisľúbil,
Nezabudnem.
Prevyšuje ťa moja milosť
A tak to zostane."


Lenka


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky